כולם צריכים תיק השקעות

הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
¤1200

תכנית הכשרה וליווי לבניית תיק השקעות – קרוב ל 2000 בוגרים שעושים זאת בהצלחה

אם אין לכם פנאי או את הכישורים לבחור מניות בפינצטה – בנינו תכנית שבסופה יהיו לכם את כל הכלים לבנות תיק השקעות חכם ופסיבי, מותאם לצרכים שלכם, שהוא גם זול ויעיל מבחינת מיסוי ועמלות!

כבונוס, אתם גם תדעו להתנהל באופן עצמאי מול אנשי מקצוע, כדי שתבינו מה הם מוכרים לכם. 

זו תכנית פרקטית, אין בה רגע אחד מיותר

 

מה לומדים בתכנית 

  • תבינו את כל המונחים שאנשי הפיננסיים מדברים עליהם
  • כלים אינטרנטיים שבאמצעותם ניתן לתכנן ולבנות את התיק 
  • איך לקרוא את המידע ולנתח את ההשקעות שלנו
  • הכנה מנטלית לניהול תיק השקעות, ההצלחה שלכם תלויה בזה!
  • איך פותחים חשבון השקעות, איך מבצעים פעולות בחשבון ההשקעות
  • איך לתכנן מס ודמי ניהול נכון – חיסכון מצטבר של מאות אלפי ש״ח. 
  • התנהלות נבונה לאורך הדרך, שיגרה של משקיעים וניהול סיכונים

למה הבוגרים שלנו התחילו פשוט לעשות במקום לדחיין

  • אנחנו מלווים את הבוגרים יד ביד, ועוזרים להם לקבל החלטות.
  • יש לנו קבוצת וואטסאפ להתייעצויות.
  • אנחנו מביאים לכם את ההצעות הכי זולות (היכן שניתן) הודות לכוח.
  • בקהילת בוגרי הקורס תוכלו לקבל סיוע מבוגרים שעשו זאת.

מי מעביר את הקורס

אבי שטרן, מייסד קהילת מאני טוקס בפייסבוק (60,000 חברים)

את הקורס מעביר אבי שטרן, בעל נסיון של 15 שנה בשוק ההון. ניהל את המסלול להכשרת מנהלי תיקי השקעות באקדמיה לפיננסים של חברת רואי החשבון BDO. בעל חברת הדרכות פיננסיות, המכשירה עובדים בארגונים ומעבירה הכשרות לקהל הרחב. 

נתן אהרונוביץ׳, מייסד קהילת נינג׳ה פיננסית בפייסבוק (90,000 חברים)

יועץ פיננסי לפרטים וחברות. בעבר אנליסט בקרנות גידור, מומחה להשקעות ומיסוי. נתי הולך לקחת חלק בסשן שאלות ותשובות במהלך הקורס.


אנחנו מתחייבים 

התכנית בנויה מ 4 שיעורי וידאו מלאים + 4 סשנים לייב של שאלות ותשובות. בנוסף יש קבוצת וואטסאפ להתייעצויות שממשיכה בלי הגבלה גם לאחר תום המפגשים. אנחנו נהיה זמינים לשאלות שלכם, ועומד לרשותכם צוות שיסייע לכם בכל השלבים. 

במידה ולא תהיו שבעי רצון, כספכם יוחזר

עדויות

אני מאוד עסוקה ביומיום והדבר האחרון שרציתי הוא משהו שיבזבז את הזמן שלי. התכנית עלתה על הציפיות שלי. הקורס התחיל מהבסיס אבל הוא ממש לא בסיסי, ולמעשה אפילו הופתעתי מהרמה הגבוהה שהגענו אליה. השיעורים ממש בנויים בצורה שענתה על חלק גדול מהשאלות שלי עוד לפני ששאלת. מסיימים עם תחושת מסוגלות, בטחון וגם כלים ללכת ולהתחיל להשקיע מיד. מומלץ בחום!

אורנית ברזילאי

תמיד בתחושה שלמדתי מלא ועדיין לא למדתי מספיק Analysis paralysis זה אני. הקורס סדור, מוגדר, עם הון של מידע שלא הכרתי קודם לכן, ומונגש בצורה שגם אני עייף ושחוק בערב מסוגל לשבת מעל שעתיים מול המחשב ולראות את ההרצאה. הידע שצברתי פה שינה לי את החיים.  

מיכאל ספקטור

בזכות הקורס התחלתי להשקיע בשוק ההון. לכל מי שמפחד/לא מבין למה/מתעצל להתחיל להשקיע, הקורס הזה הוא בדיוק מה שהוא צריך. 4 מפגשים עם המון מידע שאבי מצליח להעביר בצורה מאוד ברורה + 4 מפגשי תמיכה ומענה של הצוות לכל שאלה או בעיה בכל שעה (איך לעזאזל הם עושים את זה?). ממליץ בחום! 

רונן קונפורטס 

הקורס הזה הביא אותי מאפס למאה בארבעה שבועות, ובסיום הכנסתי בביטחון עשרות אלפי שקלים להשקעה, מה שדחיתי 3 שנים. בזמן הזה כבר הספקתי להחזיר את ההשקעה בקורס ++. לא למדתי לסחור במניות, אלא להשקיע לטווח ארוך ולדאוג לעתיד הכלכלי שלי. אם אתם כמוני, וצריכים מישהו שישים עובדות מוצקות מאחורי קבלת ההחלטות, עשו לעצמכם טובה, קחו את הקורס, הכסף הכי טוב שהוצאתי בחיים 

מאיה ג.